lørdag 24. april 2010

Utekjøkken

 
Vi er på jakt etter utekjøkken. Et utekjøkken i aluminium eller rustfritt stål.
For et par somre siden gjorde vi noen helhjertede forsøk på lage en utekjøkkenbenk selv. Det kortvarige resultatet ble glimrende.
Det langvarige ikke fullt så glimrende og nå må vi bytte det ut.
 
 
DSCN8386
Er det noen som har gode tips til sider vi kan se slike kjøkken vi er på jakt etter?
 
DSCN8382 DSCN8387
I dag er den nye plattingen nesten blitt ferdig og i morgen skal vi montere nye hagemøbler. OG….det skulle
ikke forundre meg om det ble en kjapp, liten sveng innom Plantasjen også.
 
Fortsatt god hagehelg!
 
Torunn
Ps……om noen skulle være i tvil…bildene er fra i fjor :-)


6 kommentarer:

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Ditt sommarkök ser helt underbart ut!

liven sa...

Knallkoselige bilder!!!
dette ser jo helt perfekt ut for meg....
Der finnes jo plantebord i zink...kanskje der er utekjøkken også!
Du får lete.....jeg vil også ha meg et utekjøkken på bryggen! Løper bena av meg....og der skal det jo være slaraffenliv!!
Mine andre klematis er det ikke noe fart i....men denne skyter nye skudd og knopper hver dag:o)
juhuuuu.....
Ha en fin søndag Torunn

Livet i Fattighuset sa...

God morgen! Elsker de lekre bildene fra hagen din. Jeg er supermisunnelig på folk som har mer enn leire rundt husveggene. Men som det heter: "It can only get better".
Lykke til i jakten på et skikkelig fint utekjøkken. Det tviler jeg ikke på at du finner, stilsikker som du er.

Ha en fin søndag!

Marie

IngunnBW sa...

Så koselig utekjøkken du har! Nydelig bilde av verandaen deres :)

Tone sa...

Hei
Vi har kjøkkenbenk ute som er murt. Den varer for evig. Og så har vi fliser som benk.
Den er så sterk at du kan stå på den.
Og så er det bare å spyle om våren - og vips klar til bruk.
Tone

Anonym sa...

NYDELIGE BILDER! sjekk ut kjøkken i dk.. de er meget dyktig på dette.. de lever jo nærmest ute fra vår til høst :))